1394-10-01 12:04
2781
0
24842

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی + تصاویر

مراسم شب شعر یلدایی،نمایشگاه خوشنویسی و نمایش کتاب و کتاب خوانی با حضور شاعران و اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام یعقوب مهدوی افزود: این مراسم با حضور شاعران و ادب دوستان و به همت اداره فرهنگ و ارشاد و انجمن شعر گرگان برگزار شد.

وی با بیان این نکته که حدود ٢٠ نفر از شعرا به قرائت شعر با موضوع یلدا پرداختند، اظهار کرد: در این مراسم باشکوه گروه های موسیقی که با هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان حضور داشتند استفاده شده و در پایان به حاضرین به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: شب یلدا که از درازترین شب های سال و یکی از بزرگترین جشن های ایرانیان و یک سنت ایرانی و باستانی محسوب می شود که در بین ما جایگاه خاصی داشته و دارد.

وی به برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با موضوع شب یلدایی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور هنرمندان تجسمی رشته خوشنویسی به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا نمایشگاهی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان گفت: این نمایشگاه که همراه با کارگاه ورک شاپ هنرمندان برگزار شده بود، فضایی کاملا صمیمی به همراه اجرای موسیقی سنتی زنده محلی را به وجود آورد که روح هر بازدید کننده ای را نوازش می داد.

حجت الاسلام مهدی ضمن اشاره به اجرای نمایش کتاب و کتابخوانی، خاطر نشان کرد: به مناسبت شب یلدای ایرانی نمایش کتاب و کتابخوانی به کارگردانی و نویسندگی سید رهبان مسلمی پور از هنرمندان گرگانی برگزار شد.

به گفته وی، این تئاتر زیبا و موزیکال برای سنین کودک و نوجوان تهیه شده و در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برای تماشای عموم به روی صحنه رفته است که مورد استقبال مردم هنردوست و فرهنگ مدار شهرستان گرگان قرار گرفت.

yalda 1

yalda 1

yalda 1

yalda 1

yalda 1

yalda 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.